zaterdag 23 juni 2018


Hallo,
Op maandag 18 juni vertrokken we samen met het 3de en 4de leerjaar richting Blankenberge.
We bezochten Sealife!

We deden een rondleiding in het park en kregen uitleg over de verschillende waterdieren.

Nadien voerden we een zoektocht uit. In elke zaal beantwoordden we een vraag en kregen we een stempel.

We genoten van de zeehondenshow.

Er was ook een grote klimtoren en een speelpleintje voor de iets mindere durvers.

's Middags kreeg iedereen een rugzakje met een broodje en een drankje in.

In de namiddag vertrokken we richting zee.

Het was de droom van Floor en Amy om met de klas naar de zee te gaan.
Dus zogezegd zo gedaan.

De kids konden naar hartenlust spelen in de duinen en op het strand.

We deden nog een wandeling naar de pier.

Daarna was het jammergenoeg al tijd om met de bus huiswaarts te vertrekken.


Terug in de klas werkten we onze projectbundel af.

We deden een oefening over 'Wat zit er in de valies?'

We vierden de verjaardag van Meagan!
Proficiat, meid!

We werkten met spuitjes en met verf!
Mega leuk was het!
De kids spoten met verf op papier!

We deden honkbal!

Enkele reacties van de kids (uitstap kinderboederij en Sealife):

Ola: Het was heel leuk en we hebben de zee gezien.

Zoé: Sealife was tof

Falco: Ik vond het heel leuk. We kregen een  puzzel vol met uitleg over de woonplaats van de dieren.

Trees: Er was een super hoge klimtoren met brug. Ik ben er toch geweest.

Shannon: De zeehondjes waren heel mooi. Het speelplein was leuk en hoog. Ik zat vast met mijn schoen maar iemand heeft mij geholpen. Gelukkig ;-)!
Op de kinderboerderij was het heel leuk. We mochten in de tractor zitten. Er was een stier met 1 hoorn. De paarden stonden bij de stier. 
Mijn ma heeft ons gebracht en is ons komen ophalen.

Sky: Het was leuk en de mensen waren heel vriendelijk. We hebben veel geleerd over de dieren.

Mira: De uitstappen waren tof en cool. Het speelpark was leuk.
Er waren ook spelletjes waarbij we renden omdat we allemaal stempels moesten krijgen.

Faith: Het was supertof. Mijn broodjes was lekker. We zagen vele mooie diertjes.

Norah: Ik vond het superleuk op de kinderboerderij.
We hebben ook veel dieren gezien op de boerderij. We hebben een insectenhotel gemaakt.

Amy en Floor: Onze wens is uitgekomen! Joepie!

Lucy: Het was supertof op de kinderboerderij en ook in sealife

Lailyta: Het was een beetje eng om op de brug te gaan…maar wel superleuk.

Amélia: Sealife was heel leuk. We zagen er veel diertjes.

Yuna: Ik vond het superleuk

Flor: In de kinderboerderij was Heidi de max. We mochten onze appels geven aan haar…Heidi is een varken hé ;-)

Volgende week:
* maandag: gaan we op sportdag naar Izegem
* dinsdag: toneelvoorstelling Pardoes
* donderdag: wandeling in Ledegem

(meer informatie is te vinden in het agenda van de kids.
voor maandag zoek ik nog 1 extra begeleider.
voor dinsdag zoek ik nog 2 extra begeleiders.)